کارگاه آموزشی تکنیک اجرای بدون متن با حضور رامبد جوان برگزار شد
تهران-دانشکده خبرکارگاه آموزشی تکنیک اجرای بدون متن به همت کانون گویندگی و اجرای دانشکده خبر با حضور رامبد جوان در دانشکده خبر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی در این کارگاه آموزشی که با استقبال خوب مخاطبان روبرو بود رامبد جوان که مثل همیشه پرانرژی ظاهر شده بود گفت : اولین قدم برای اجرای خوب ،شناختن خودمان است . اگر خودمان را نشناسیم درهیچ راهی ،هیچ قدم خوبی نمیتوانیم برداریم ، شناختنن خود یعنی شناختن توانایی ها و ضعف ها و اینکه چقدر میتوانید با خودتان کناربیایید ،اندازه و نحوه عملکرد خودتان را بشناسید ،به احساساتتان آگاه باشید ،در مورد خودتان تعریف داشته باشید واین تعریف ها را باورداشته باشید، لازم است خودتان را دوست بدارید و ویژگی های خودتان را کشف کنید، صدای واقعی ،لغات واقعی ،اکسان گذاری واقعی ، تیپ واقعی و گرامرادبیات واقعی خودتان را بشناسید و در اجرا ،خود واقعیتان را بروز دهید،لازم است تکنیک های شخصی خود را بشناسید.

او در تعریف حرفه ای بودن گفت : حرفه ای بودن یعنی شناخت مکانیزم کار کاردن و شناخت سیستم تولید و ادامه داد : یک کار موفق حتما حاصل کار دقیق و هماهنگ یک تیم خوب است . من در پروژه های خود همیشه از وجود افراد بسیار نخبه و با سلیقه و هنرمند استفاده میکنم ؛ در مورد پرداختن به هر موضوع و مهمان، دیتا های لازم جمع آوری میشود؛جست و جو و پیدا کردن اطلاعات کافی در مورد هر موضوع و مهمان، حتی شناخت مختصری از کودکی او، به داشتن یک گفت و گوی خوب و جذاب کمک میکند؛ سوال های طولانی و طویل مناسب نیستند، هم مهمان آن ها را نمیفهمد هم تماشاگر؛ تمرین کنید که سوالتان را به کوتاهترین شکل ممکن بپرسید ،چون یکی از اصلی ترین وظایف مجری حفظ ریتم است و نباید با سوال طولانی ریتم را دچار اشکال کند.

رامبد جوان در جواب دانشجویی که پرسید : اگر روز بدی داشته باشید یا اتفاق ناراحت کننده ای برایتان افتاده باشد چطور میتوانید اجرای شاد و پر انرژی داشته باشید؟ گفت : تمرکز؛ باید تمرکز کردن را آنقدر تمرین کرد تا به خوبی یاد گرفت . روی موضوع تمرکز کردن، باعث تولید انرژی میشود . لازم است تمام حواسمان به موضوع و مهمان باشد، مهمان باید احساس کند که تمام حواس ما به اوست، به عنوان میزبان باید کاملا متوجه او باشید، از حرف هایش برای خودش و برای خودتان فضای جدید بسازید.

او گفت : یکی از مشکلات بزرگ ما این است که در جایی هستیم ولی حواسمان آنجا نیست، اگر من روبروی مهمان نشسته باشم و حواسم جای دیگری باشد، او بلافاصله میفهمد و چون کارکردن من ، برای من یکی از مهم ترین موضوعات زندگی ام است، همیشه تمام حواسم به مخاطبم است.

او در پایان به دانشجویان توصیه کرد : سبک شخصی خود را بشناسید و سعی نکنید خود را شبیه کسی کنید.این بزرگترین ضربه ایست که در زندگی می توانید به خودتان بزنید، چه در اجرا و چه در زندگی ،شبیه خودتان باشید.

elac_tagging



به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در LinkedIn به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در کلوب به اشتراک گذاری در فیس نما به اشتراک گذاری در توییتر
مطالب مرتبط
قوانین و مقررات
درباره ما
ارتباط با ما
776327.txt
گویندگی رادیو (بهروز تشکر)
اجرا تلویزیونی (بهروز تشکر)
اجرا صحنه و استیج (بهروز تشکر)
دوره مهاجرت
دوره بازارسرمایه
تست گویندگی و اجرا (حضوری)
برچسب ها
نظر کاربران
نظر شما

نام : *
 

ایمیل : *
   

شماره همراه : *
 

متن پیام : *
 



کد بالا را در کادر وارد نمایید :